tirsdag 18. oktober 2011

Endelig!

Endelig fikk symaskinen komme frem igjen:)
Det var skikkelig lenge siden!

Dagens prosjekt begynte slik:
(lammeullsgenser kjøpt på loppis)

Dette var det som var igjen til slutt:

Og dette ble resultatet:

 Det er en sånn yoyo med knapp på kjolen også, men den synes ikke så godt på bildene.
Ser at jeg burde strøket sømmene litt...

 Jeg har også begynt produksjonen til årets julemarked i barnehagen:
 Det blir tykke og gode vogntepper av ull, med diverse aplikasjoner og kantinger.
Gjenbruk her også. Teppet jeg syr av har vært brukt i barnehagen, men var ødelagt noen steder.

Årets første julegaveønske kom mens jeg sydde i dag..
Jeg ønsker meg en overlockmaskin! 
Tror jeg må få hele familien til å samarbeide om julegave til meg i år ;)


13 kommentarer:

  1. Kjempesmart!!
    Tulla ble kjempelekker jo! :) Klæm

    SvarSlett
  2. Så flotte klær du har fått til! Hurra for gjenbruk! =)
    Forstår julegaveønsket ditt! ;-)
    Klem ToneB

    SvarSlett
  3. Herlighet så flink du er! Det var virkelig koselig :)

    ❀Fabelaktig kveld til deg❀
    klem

    SvarSlett
  4. Fantastisk gjenbruk av gammel genser.
    Kjempefint ble det!
    Fikk lyst til å prøve på noe liknende selv, selv om jeg ikke er spesielt god venn med symaskinen, men en hals laget av en høyhalset genser burde jeg klare:-)
    Takk for inspirasjon.

    SvarSlett
  5. Kjempe fint:) Så flink du er:) Er så kjekt med gjenbruk.
    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Flott re-design! Snuppa ble jo kjempefin:-) Virkelig kreativt, må jeg si.
    Takk for koselg kommentar. Her blir det noe godt å drikke, teppe og kose seg i sofaen nå. Kose seg som best en kan:-)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  7. Finfint. Det er godt å se at Julemarkedproduksjonen er i gang. åh, det er så gøy. Vi (spesielt Silje) tenker ekstremt mye på Julemarked for tiden. Gøy!

    SvarSlett
  8. Fint antrekk til jålejenta. Du fortjener en overlockmaskin, det er snickers og twist.

    SvarSlett
  9. Wow så flink du er! Det ble jo kjempe fint =)

    God Natt
    Klem

    SvarSlett
  10. Så stilig!!!!!! :) Et helt antrekk av en genser! Du er superflink!!

    SvarSlett
  11. Helt fantastisk redesign! Helt etter min smak altså. Så dyktig du er, vennen!!

    SvarSlett
  12. så flink du er å bruke på nytt Ü dette ble et kjempefint sett!

    SvarSlett
  13. så knallfint sett du fikk ut av den genseren!
    skikklig imponert ;)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)