torsdag 6. oktober 2011

Utfordring: "På tapeten"

Her i huset har vi en enste tapetsert vegg, og den har vært med i utfordring hos NIB før, så jeg tenkte først at jeg ikke skulle bli med på denne utfordringen.
-Men, det som er så bra med slike utfordringer er at jeg "får ut finger´n" på planer og prosjekter jeg somler med;)
På lillesøsters rom  har hun et lite bord, med to stoler til, som jeg lenge har hatt lyst til å tapetsere.
Og i natt(!) fikk jeg endelig gjort det! 


Jeg har tapetsert bordplaten og litt på baksiden av rygglenet.

Jeg har endel tapetprøver liggende, men syns restene etter soveromsveggen vår var det som passet best i fargene på rommet hennes.


 Jeg har klippet ut blomster og sommerfugler fra tapeten og limt på veggen og kles-grenen, for å plukke opp temaet igjen, uten at det blir for mye. Gynge-elgen har også fått en blomst på setet:)

Et lite oversiktsbilde til slutt:)

Her kan dere se flere flotte bidrag!
(Tiden for godt fotolys går mot slutten merker jeg..mine bilder ble tatt litt for sent på ettermiddagen, egentlig, men det får være som det er.)



Jeg ser at jeg har fått noen nye følgere, og det er så hyggelig! Velkommen skal dere være:)
Jeg blir veldig glad for alle de fine kommentarene dere legger igjen også.
Tusen takk!

11 kommentarer:

  1. Så skjønt lite bord!
    Rommet er fint ellers og, ha en fin torsdagskveld!

    SvarSlett
  2. Koselig. Vi synes faktisk det kan bli for mye tapet, mønster og japansk teip, men dette var til å leve med:) Ingen av oss Petunikadamene er så veldig romantiske anlagt i interiørstilen, i tillegg til at vi har to menn som mener mye om hvordan vi skal ha det i hjemmene våre. God høstkveld.

    SvarSlett
  3. Flott bidrag...
    Smiler av deg som holdt på utover natten hi, hi.
    Ikke bare at vi får gang på ting vi har tenkt på, men jammen meg finner vi ikke nye fine blogger også ;)
    Jeg følger deg gjerne videre jeg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Så koselig rom! Kjempefint bidrag til utfordingen også, lykke til!

    takk for koselig kommentar her om dagen, veldig koselig å kunne være til inspirasjon :)

    SvarSlett
  5. Det gjorde seg med den tapeten. Veldig yndig.
    Og det lille skapet var supersøtt.

    SvarSlett
  6. Hei:)
    Takk for koselig kommentar:) Så nydelig rom , og så kreativt og flink du er... Så vakkert bordet og stolen ble.. Lykke til på utfordringen, velfortjent hvis du vinner..
    Gleder meg til å treffe deg i morgen. Ha en fin kveld:)
    Klem
    ps. Legger meg til som følger jeg

    SvarSlett
  7. Hei! Takk for koselig kommentar=)
    Ha en fin kveld videre=) Sees i morgen.
    Klem =)

    SvarSlett
  8. Så fint barnerom, og herlig tapetsert bord! Kanskje det er det som må til på ungane sitt bord her også?

    SvarSlett
  9. Hei!
    Hva heter den tapeten du brukte?

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)