søndag 22. januar 2012

7 år ❤

I dag har vi vært gift i 7 år, og jeg fikk lyst til å dele et bilde fra den store dagen vår med dere.
Helt nygifte:


For en fin dag vi hadde:)

Kjolen min er håndsydd av mamma. Den er laget av mange lag silkeshiffon, og bryststykket er tovet ull og silke. Mamma er glad i pirkearbeid, og langs hele kanten på både slør og kjole er det sydd på tett i tett av små glassperler. Litt av en jobb!


We have been married for seven years to day!
What a great day we had:)

My mother sewed my dress by hand. Its made of layers of silk chiffon, and wool.

10 kommentarer:

  1. Vakkert par! Gratulerer <3

    Wow, har du nærbilder av kjolen? Den ser flott ut på bildet, men skulle gjerne sett mer!

    Ha en fin uke :)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:)
      Kjolen er virkelig fin, men desverre har jeg ingen nærbilder:( Kanskje jeg får ta noen en dag...
      Fin uke til deg også!

      Slett
  2. flott par. Lykke til videre.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 7 år! Nyyyyydelig kjole, skulle gjerne sett mer av detaljene, håper du blogger mer om den en dag :)*♥*

    SvarSlett
  4. Gratulerer med bryllupsdagen. Kjolen din var nydelig. Flink mamma du har.
    Ha en super uke :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med 7 års bryllupsdag (i går)<3 Så vakkert bilde av de nygifte.. Og kjolen var heeeelt nydelig...Flink og snill mamma du har:)
    Håper du har en fin start på den nye uken:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Utrolig flott kjole! så enkel og tidløs! Kjente jeg lukket øynene og drømte meg litt bort jeg også nå! :)

    SvarSlett
  7. Dette var fantastisk nyyydelig!!! Ha en fin kveld!

    Beate♥

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)